Bestelinformatie
Verzendkosten
Bij bestellingen boven de € 60,- hoeft u bij ons géén verzendkosten te betalen en is de verzending gratis. Bij bestellingen onder € 60,- rekenen wij € 6,75 verzendkosten voor zendingen naar Nederland en België.
Retour sturen (herroepingsrecht)
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Als u gebruik wilt maken van uw recht op herroeping dan kunt u gebruik maken van het retourformulier die bij uw zending is bijgesloten of u laat dit ons weten via email: info@internet-koop.nl.
Download hier het Retour formulier
Internet-Koop vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Internet-Koop in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 10 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Internet-Koop aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Internet-Koop gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Uitzonderingen herroepingsrecht
Voor bepaalde producten in ons assortiment geldt dat er geen recht op herroeping is wanneer de verpakking verbroken is. Dit wordt aangegeven bij de producten.
Levertijd
Bestellingen geplaatst voor 16.00 uur, waarvan de producten op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Wij verzenden elke werkdag met uitzondering van het weekend en streven ernaar uw aankoop de volgende werkdag bij u bezorgd te laten worden. Praktijk leert dat dit in 90% van de gevallen lukt, voor de zekerheid hanteren wij dan ook een levertijd van 1 tot 2 dagen.
U krijgt een track-and-trace code van uw zending toegestuurd zodat u deze zelf kunt volgen.
Wij streven er naar uw bestelling in één geheel aan u te versturen. Mocht een product niet op voorraad zijn dan kan het voorkomen dat u uw bestelling in gedeelten ontvangt,uiteraard betaalt u voor de nalevering geen extra verzendkosten. Wij nemen via e-mail of telefonisch contact met u op indien er onverwachte leveringsproblemen zijn.
Betalingen
U kunt bij ons op verschillende manieren veilig betalen, wij maken hiervoor gebruik van onze payment provider Mollie. wij hanteren geen extra toeslagen voor betalingen met creditcards, Paypal of welke betaalmethode dan ook. U kunt bij ons ook achteraf betalen via bankoverschrijving.
U kiest de producten die u wilt bestellen en kunt vanuit de winkelmand kiezen voor "doorgaan met afrekenen", vervolgens kunt u kiezen voor het aanmaken van een nieuw account of inloggen als u al een account heeft. U wordt stap voor stap door het afrekenproces begeleid. Alvorens te betalen wordt aan u gevraagd om akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden en het selectievakje aan te vinken.
Hieronder vindt u een overzicht van de betaalmethoden:
Garantie
Alle producten hebben een standaard fabrieksgarantie van 1 tot 3 jaar. De fabrieksgarantie geldt naast de wettelijke garantie, U hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. U moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken.
Algemene Voorwaarden
U kunt onze Algemene Voorwaarden inzien door hier te klikken.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (Internet-Koop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
1. Stuur een mail naar info@internet-koop.nl
2. Geef het onderwerp aan van de klacht zodat deze direct bij de juiste afdeling terecht komt.
3. Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht
4. Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden